Premi Baldiri Reixac

La nostra escola ha guanyat un premi Baldiri i Reixac en la modalitat d’alumnes de CI pel projecte “Història de lo Marraco. El bestiari lleidatà. Les ombres xineses”.

El treball el vam realitzar el passat curs escolar 2016-2017 i estava emmarcat en el projecte interdisciplinari de l’escola.

Aquests premis s’atorguen als treballs fets en llengua catalana, creatius i compromesos amb la cultura i que utilitzen les TIC en qualsevol àrea de coneixement, ja sigui en el treball individual o en equip, com és el nostre cas.

El premi ha consistit en un diploma commemoratiu i en una dotació de material escolar ABACUS destinat al Cicle Inicial i del que podrem gaudir el curs vinent.

ENHORABONA A TOTS I TOTES!