Plenari dels infants

El passat divendres, dia 4 de desembre, els i les alumnes de 6è vam participar en el primer Consell dels infants virtual de la ciutat de LLeida.

Vam poder compartir l’experiència amb altres escoles de la nostra ciutat, amb la sra. Iman Benataya (la defensora dels Drets dels Infants de la ciutat), amb la sra. Sandra Castro (regidora d’educació) i amb el senyor Miquel Pueyo (Alcalde de la ciutat).

En aquest plenari vam poder presentar i expressar la necessitat de representació i de veu que hem de tenir els infants per tal de fer que LLeida sigui una ciutat millor.

Aquí us presentem un parell de fotos de l’acte.