Les Mil i Una Nits a la Biblioteca de l’escola

L’escola s’ha afegit al nou projecte “Les Mil i una Nits”. Aquesta és una proposta que s’emmarca dins de l’animació a la lectura i que vol posar en contacte les biblioteques escolars, públiques i les entitats de la ciutat (com ara el Museu de Lleida) per tal de dinamitzar-les i donar a conèixer aquests contes i la cultura que representen.

La Biblioteca de l’escola participa activament en aquest projecte amb una secció íntegrament dedicada a “Les Mil i una Nits”, amb llibres sobre els contes i, d’altres, relacionats amb el món oriental i les seves costums. També s’ha decorat per a l’ocasió amb imatges i  personatges dels contes i amb treballs realitzats als diferents tallers de plàstica.

Us esperem tots els dimarts de 16’30 a 17’30, en horari obert a les famílies; i, els dijous, a l’hora del pati, en horari exclusiu per a les nenes i nens del centre. Animeu-vos.