LAND ART

El taller Land Art és una proposta de treball que té com a objectiu connectar amb l’art mitjançant la reutilització d’elements reciclats i un element natural com és el fang.
Aquest taller comença mitjançant un procés de reflexió, en el qual, l’alumnat, a partir d’una imatge d’escombraries i brossa sense reciclar, reflexiona sobre la importància que té el reciclatge a les nostres vides i com d’important és fer un bon ús dels residus que generem. Seguint aquesta idea es proposa a l’alumnat que experimenti i generi nous usos a un material reutilitzat com són taps de plàstic i xapes.
En una segona sessió, s’introdueix el fang per manipular-lo de forma lliure a través de les sensacions i qualitats que proposa aquest element natural.
Finalment, en una última sessió, l’alumnat haurà de crear una escultura lliure mitjançant la unió d’elements reutilitzats i d’un element natural, com és el fang.