La Vuelta Junior

“La Vuelta Junior” és un projecte pedagògic impulsat per unes quantes entitats compromeses amb el ciclisme. L’objectiu de “La Vuelta Junior” no és altre que promoure els valors de l’esport  com són  l’esforç, la humilitat i el respecte al altres participants. A la xerrada inicial també ens donen consells al voltant de l’alimentació d’un esportista, normes de circulació i seguretat per anar en bicicleta… i també tot el relacionat amb les principals curses ciclistes com el Tour, el Giro, la Vuelta,… Per acabar hem fet una gymkama amb bicicletes pel pati de l’escola.
El proper 13 de setembre, quan “La Vuelta” passi per Lleida  alguns alumnes de l’escola podran participar en una cursa per demostrar la seva preparació.