La cibercaputxeta vermella

El passat dimarts 6 d’abril els alumnes de 5è vam rebre la visita dels mossos d’esquadra  per ajudar a fer un bon ús de les xarxes socials. Mitjançant la representació del conte ” La caputxeta vermella” internauta vam reflexionar en grup per conèixer les errades comeses per la caputxeta en la seva navegació i com navegar de forma segura. L’objectiu es evitar que els alumnes contactin amb desconeguts i  informar de la importància de la preservació de les dades de caràcter personal. Creiem que ha estat una xerrada molt profitosa.