Entrades antigues biblioteca

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

28-9-16

La Biblioteca ja és a punt!

El proper dimarts, 4 d’octubre, començarà el préstec de la Biblioteca.
L’horari serà de 16,30 h. a 17,15 h.cadd-library-5

Animem a totes les famílies a acompanyar els vostres fills a la biblioteca i endinsar-los en els fantàstic món de la lectura

Els alumnes de 3r. a 6è poden anar-hi sols. Els alumnes de P3 fins a 2n. ho hauran de fer acompanyats dels pares o un adult.

La Neus ha fet una xerrada als alumnes de tercer perquè entenguin el funcionament de la biblioteca i sàpiguen quins són els llibres que poden agafar en préstec.

22-6-16

segell_directoriblogs_fons_blanc_300x314El Programa biblioteca escolar puntedu ens ha atorgat el logotip digital de pertinença a la xarxa de biblioteques escolars de Catalunya. Aquest logotip és un segell de qualitat que ens acredita com una escola on el funcionament de la biblioteca es satisfactori i contribueix a encomanar l’afició per la lectura als alumnes del nostre centre.

2-6-16
Enguany l’escola Pràctiques II s’ha sumat a la proposta feta des de la Xarxa de Biblioteques escolars de les comarques de Lleida per tal de treballar el llibre « Les aventures de Pinotxo» del Carlo Collodi, llibre que es començà publicant l’any 1881 i que ha estat traduït a més de 260 idiomes. A part de llegir-ne alguns fragments, fer una visita al Museu de Lleida i de visionar-ne una pel·lícula, Pinotxo també ha estat present en molts dels tallers de plàstica que hem dut a terme en aquest curs. Us deixem amb una mostra d’algunes activitats finalitzades i que estan exposades a l’entrada del centre sota l’atenta mirada dels nostres gegants.

20-4-16

Des de la biblioteca del Centre, ara que arriba Sant Jordi, us recomanem un quants llibres. Ja ens direu si us han agradat

Per al més petits:
173008_CO_un drac despistat.indd
Elmer
Teo Sant J.
Pels que ja comenceu a llegir us ho passareu bé amb:

índex
Les ulleres de...
9788415975779_04_g-ce3ae33c

Pels mitjans de l’escola us suggerim:

Em dic.. l'ocell que.. La bella

Pels més grans:

160527_CO_La banda de l'embut.indd mowgli Frena..

Bon dia de Sant Jordi! No us oblideu ni dels llibres, ni de les roses!

13-4-16

Aquest any des de la Xarxa de biblioteques escolars de les comarques de Lleida hem encetat el III Projecte comú de lectura entorn la figura de Pinotxo.
Des del Centre de Recursos del Segrià i dins el marc d’animació lectora ens han arribat les maletes viatgeres carregades de llibres que ens proposen llegir i descobrir noves aventures.
Les maletes van adreçades a tots els cicles de l’escola.

pinocho

21-10-15

Des de la Biblioteca escolar us fem saber que estem ampliant el nostre fons i us recomanem una col·lecció de llibres que tracten de com gestionar les emocions.
Aniria dirigida especialment als nens i nenes del Cicle Inicial.

Les emocions que es treballen són:

• L’alegria
  • La tristesa
  • La por
  • La preocupació
  • La mort
  • La ràbia
  • L’assertivitat
  • La impulsivitat
  • La tranquil·litat

Esperem que us agradin!!!

Nuvol gris Aprendre

Nou llibre!

Diego Arboleda (Estocolm, Suècia, 1976) ha estat guardonat amb el Premio Nacional de Literatura Infantil i Juvenil per l’obra ‘Prohibido leer a Lewis Carroll’, il·lustrat per Raúl Sagospe i publicat per l’Editorial Anaya.
prohibidoleer 79

La novel·la narra la història d’Eugéne Chignon, una jove institutriu francesa que el 1932 viatja fins a Nova York per tenir cura d’una nena, Alice, a qui la desfermada passió pel món creat per Lewis Carroll ha provocat que els pares li prohibeixin llegir els seus llibres. La novel·la va obtenir el Premi Lazarillo i va ser inclòs en la llista dels millors llibres del 2013.

5-10-15