CELEBREM LA CASTANYADA!

El passat dimarts vam celebrar la Castanyada a l’escola. Tots els cicles vam fer activitats per celebrar aquesta festivitat i vam poder gaudir de la dinamització de l’alumnat de 6è que es van disfressar de castanyers i castanyeres; després del pati cada classe va rebre els castanyers i castanyeres que van anar a explicar el conte de Maria Castanyera. Amb l’alumnat més gran van fer un concurs de preguntes al voltant de la festivitat. Ho van fer d’allò més bé!

A la tarda, els castanyers i castanyeres van començar la cloenda ballant la Dansa dels 7 salts. Seguidament es van repartir amb la resta de nens i nenes de l’escola i vam ballar plegats aquesta dansa tan divertida. I, com no podia ser d’una altra manera, vam finalitzar aquest dia tan especial menjant castanyes!

Si voleu veure imatges de la jornada, podeu clicar en la següent imatge.