A Lleida tenim activitats molt interessants per als infants!

Us volem donar a conèixer una iniciativa de participació per als infants de la ciutat:

El Consell dels Infants

I què és això? Qui hi pot formar part? Quines activitats s’hi fan? …

El Consell dels Infants és un òrgan de participació per als nens i nenes de la ciutat, per poder escoltar la seva veu. Es dóna la paraula  als infants per tal que aportin el seu parer i les seves propostes en aspectes de la ciutat, en drets humans, en temes de mediambient, de lleure… I ho fan a través de trobades amb activitats molts engrescadores i divertides.

Malgrat l’aturada pel confinament, el Consell d’Infants ha seguit proposant activitats per mantenir el contacte amb els infants. Una d’elles ha estat “Et dono el cor…”. Per dur-la a terme, els nens i nenes havien de dibuixar un cor, escriure el seu nom i un missatge a les dues meitats del cor. Finalment, van tallar-lo per la meitat i van enviar una fotografia d’ells mateixos amb cada meitat del cor.

Voleu saber quin va ser el resultat?

En aquest enllaç podeu veure les fotografies on apareixen els nenes i nenes del Consell amb la seva altra meitat del cor. Veureu també que hi apareixen dos alumnes de 6è de l’escola: en Xavier Montes i l’Enric Rabasa.

Us animem a mirar la seva pàgina; també hi trobareu informació, imatges, videos, gifts … de tot allò que fan. Ja veureu com us agrada!