5è: Visita a la Seu Vella

Avui els alumnes de 5è hem anat a la Seu Vella. És una important catedral del segle XIII-XV que a través dels seus murs ens revela  la manera de viure de diferents èpoques i l’evolució de la ciutat de Lleida.

El patrimoni és una eina que ens permet veure i tocar el nostre passat. Aquesta experimentació directa és el que desperta la curiositat i la imaginació dels alumnes i en facilita el seu aprenentatge.

Hem fet un recorregut pels diferents espais que formen la Seu Vella tot fent d’investigadors del temps, observant les marques de picapedrer, la pedra fundacional, les rosasses, els finestrals del claustre… També hem après què era una catedral i el perquè del seu nom. La visita l’hem acabat amb la pujada al campanar que supera els 60 metres d’alçada amb un total de 238 esglaons.

Podeu veure algunes fotos de la jornada clicant la següent imatge