La sortida de 6èA al Laser Tag (NAS 13)

L’alumnat de 6è A celebra el final de curs al Laser King amb part dels beneficis del CuEmE

Per tancar el curs i acomiadar-se de la seva etapa a primària, l’alumnat de 6è A, ha fet una sortida molt especial al Làser King de Badalona. Aquesta activitat lúdica no només va ser una manera divertida de celebrar el final de curs, sinó també una recompensa ben merescuda finançada amb part dels beneficis obtinguts durant el projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola).

Al llarg del curs, els nois i noies de 6è A han treballat de valent creant i gestionant la seva pròpia cooperativa escolar, en el marc del CuEmE. Han après a prendre decisions, a organitzar-se, a treballar en equip i a gestionar recursos. Una part dels guanys que van aconseguir amb les seves vendes i activitats ha estat destinada a una acció solidària amb AFANOC, i una altra part s’ha utilitzat per finançar aquesta sortida de comiat.

La jornada al Laser King va ser plena de rialles. A més de passar-ho d’allò més bé, aquesta experiència també va simbolitzar el tancament d’una etapa important a la seva vida escolar.

Des de l’escola volem felicitar-los per tot l’esforç i la implicació que han demostrat al llarg del projecte, i també per haver sabut combinar valors com la solidaritat, l’esforç i la celebració d’una manera tan equilibrada.

Gràcies, 6è! Us desitgem molta sort en el nou camí que ara comenceu.

https://photos.app.goo.gl/47UezACV2gu9bDu88