Experimentem, creem i construïm a I5 2n trimestre (NAS20)

 

A I5 vivim el dia a dia a l’aula amb molta activitat i ganes d’aprendre!
Tot i que als àlbums en podeu veure una part, moltes de les propostes les fem amb material manipulable, que ens permet experimentar i descobrir per nosaltres mateixos.
A través d’aquestes activitats, anem guanyant autonomia i consolidant nous aprenentatges de manera significativa.
Treballem el vocabulari i la consciència fonològica amb jocs i dinàmiques variades, i també gaudim molt de les propostes de plàstica, on podem expressar la nostra creativitat.
Ens agrada construir, crear i imaginar amb diferents materials, compartint idees i aprenent els uns dels altres.
A més, amb Innovamat ens endinsem en el món de les matemàtiques d’una manera vivencial i engrescadora, que ens ajuda a entendre i gaudir del que aprenem cada dia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>