Sortida al museu de les Matemàtiques

Hola famílies,

Avui l’alumnat de 2n ha anat d’excursió al museu de les Matemàtiques, ubicat al parc de Can Mercader de Cornellà.

La nostra visita estava estructurada en 2 tallers: una primera experiència de contacte amb la geometria on han construït figures i formes a partir de peces, i una segona experiència on l’alumnat ha pogut accedir a una sala on ha pogut fer allò que no es permet a cap museu (“Tocar i experimentar”).

La sala estava plena de propostes d’allò més estimulants i interessants: hi havia un espai de construccions geomètriques, de simetries, de taules de llum, de sèries, de patrons, de geocares, de comptatge, d’orientació espacial i de tàngram.

Ha sigut un matí intens, però en el que han pogut gaudir i continuar aprenent. Seguim!

Aquí us deixo unes fotos 😍