Nova tongada de racons

Hola famílies,

Aquesta setmana hem començat una nova tongada de racons. I els hem encetat amb moltes ganes.

Aquests nou racons són:

1) El racó d’enfonsar el mot, a imitació del joc d’enfonsar la flota, per treballar les coordenades sobre la quadrícula. Aquí l’alumnat no havia d’enfonsar vaixells, sinó trobar paraules relacionades amb el projecte del pa.

2) El racó de la paraula intrusa on l’alumnat ha de trobar la paraula que hi ha amagada en un joc de pistes representades amb pictogrames.

3) El racó de les frases esbojarrades. En tires de diferents colors, l’alumnat troba, enganxades amb velcro, un conjunt de paraules sense cap ordre ni sentit. Primer han d’ordenar les diferents peces per construir oracions coherents i després transcriure-les sobre el paper.

4) El racó del bingo per continuar reforçant el coneixement dels nombres de l’1 al 100 d’una manera més lúdica i engrescadora.

5) El racó de les simetries amb mirall. Proporcionem a l’alumnat un conjunt de cartellets amb diferents formes i figures. I, a partir de dos daus de formes i el mirall, han d’intentar representar la figura que els ha tocat.

6) El racó dels laberints. L’alumnat ha de construir les peces d’un puzzle, interpretar un seguit de pistes i seguir el recorregut correcte entre diferents laberints per resoldre un entrellat.

Aquí us deixo algunes fotos. Mireu-los com treballen 😍!