LA MARATÓ: Per la salut mental

El divendres 10 de desembre vam celebrar  la segona Marató a la nostra escola, destinada a les malalties mentals. Enguany tots els alumnes de l’escola de P3 a 6è han realitzat unes postals amb la tècnica de Land Art.

Els alumnes de sisè per torns van ser els encarregats de fer la venda de les postals als diferents cursos. Va ser una jornada especial on gairebé tots els alumnes de l’escola vam poder contribuir amb les seves donacions.

Les postals que no s’han venut, les portarem a les dues residències d’avis del poble.

L’import recaudat, un total de   453,73  €, serà entregat íntegrament  a la Marató.

Per veure les imatges cliqueu l’enllaç