Aquest dijous, l’escola ha celebrat el tradicional Dijous Gras amb una sortida per diferents espais del poble. Cada comunitat ha gaudit del matà a l’aire lliure en un entorn especial, aprofitant l’ocasió per compartir moments de convivència i natura. Els més grans han anat fins a la Font del MurrÃ, mentre que la comunitat de mitjans ha passat el matà al parc de la Colònia Güell. Els més petits, per la seva banda, han jugat i explorat el parc de la Plaça de les Vinyes.
Després d’una bona estona de joc i descobertes, tots els grups han compartit un esmorzar ben especial amb productes tÃpics de Dijous Gras. Entre els à pats hi havia l’entrepà de truita, però també altres menjars tradicionals que cada infant havia portat de casa, seguint la diversitat de costums d’aquesta festivitat. La combinació de tradició, convivència i activitats a l’exterior ha fet d’aquest Dijous Gras una jornada especial i plena d’alegria.


