ATRAPALLIBRES

El consell Català del LLibre Infantil i Juvenil convoca el 13è Premi de Literattura Infantil  “Atrapallibres”  amb el propòsit d’estimular la lectura d’imaginació en els joves de nou a disset anys.

Una comissió d’experts en literatura infantil i juvenil ha seleccionat els llibres en català (publicats entre 2016 i 2017) a raó de tres o quatre títols per a cada grup d’edat.

Tots els anys hi participen al voltant d’uns cinc mil alumnes de centres de Primària d’ESO, Batxillerat i biblioteques de Balears, Catalunya i País Valencià. Cada alumne adquireix el compromís de llegir, al llarg del curs,els 3 llibres corresponents al seu grup d’edat. Entre els alumnes de cada grup classe voluntari votaran per veure qui és el millor llibre de la seva categoria.

Enguany l’escola hi participa amb uns alumnes voluntaris desde 4t a 6è. Tots ells s’han mostrat motivats per les obres que llegiran i comentaran. Aquesta experiència els permetrà aprendre de la vida, aventurar-se en situacions fantàstiques, posar-se en la pell de personatges intrèpids, riure o emocionar-se, compartir lectures amb amics i amigues, saber-se membres d’una comunitat apassionada per la literatura…

CATEGORIA 9 ANYS

CANOSA, Oriol.. L’illa de Paidonèsia., DAYLON, Patrick: MAROIS, André. El lladre d’entrepans., KUHLMANN, Torben. Amstrong, L’agosarat viatge d’un ratolí a la Lluna.

CATEGORIA 10 ANYS

HAIG, Matt. Un noi anomenat Nadal.,SAMSON Gideon. Els meus trucs per sobreviure a la classe de natació., WHITE, E. B.. La trompeta del cigne.

CATEGORIA 11 ANYS

CARRANZA, Maite. La pel·lícula de la vida.,RUIZ GARZÓN, Ricard. La immortal.,SALES, Dora. L’Agni i la pluja.