AQUEST ANY LA MARATÓ TOCA A TOTHOM

La Marató 2020 es dedica al Coronavirus i  l’AFA  (antiga AMPA) amb col·laboració amb l’escola hem volgut participar, per primer cop. Es guarnirà un xiprer de l’escola. Tots els alumnes faran un ornament amb material reciclat per poder guarnir-lo.

El divendres 11 de desembre es farà un mercat amb tots els guarniments fets pels alumnes. A partir de les 9.15h i  per classes, els infants podran fer la compra per un preu mínim d’1€ d’un guarniment que després podran col.locar a l’arbre. Amb els ornaments sobrants es repartiran entre les dues llars d’avis perque puguin també guarnir el seu arbre de Nadal. Amb tots els diners recollits es farà una transferència a la Marató.

Esperem la col·laboració de tots els infants de l’escola. És per una bona causa!!!.

Animeu-vos a participar.

Trobareu tota la informació sobre la marató d’aquest any al següent enllaç.