XERRADA: ENTRENA’L PER A LA VIDA

“Entrena’l per a la vida” és el títol de la xerrada que tindrà lloc el dijous 9 de maig a les 18.30h a l’escola Pla de les Vinyes

Els últims trenta anys els infants han canviat tant com la societat, i les eines que sempre ens havien servit per educar ja no donen el mateix resultat. Els nostres fills i les nostres filles són ara més insegurs, estan sobreprotegits i tenen moltes més pors. Però quan un infant entén alguna de les coses que sent, o el que li passa per dins, podem percebre com li canvia la mirada de cop, i com per fi modifica dòcilment el seu comportament.

Xerrada a càrrec de Cristina Gutiérrez, codirectora de La Granja (Granja escola de Santa Maria de Palautordera, al Montseny),  educadora emocional i escriptora. És autora dels llibres Entrena’l per la vida i Palabras de niño, com també de la col·lecció de contes infantils, entre els quals trobem títols com L’autoestima de l’Anna, Som el que plantem i la Por d’en Sergi. També ha participat com a divulgadora mediàtica en programes de TV, ràdio i premsa.

No us perdeu aquesta oportunitat! És gratuïta i us assegurem que serà molt interessant. Està oberta a tothom que vulgui venir.

Per tenir una previsió de l’assistència us agrairíem que us apunteu en el següent formulari:

Resultat d'imatges de icono formulari