Trobada d’ecodelegats

Ens reunim amb la intenció de seguir millorant les bones pràctiques del nostre decàleg d’Escola Verda i propostes noves.

Reduir residus i millorar la seva classificació, viure l’hort, repartir l’espai exterior per zones i cuidar-lo establint quina zona cuida cada nivell d’alumnes, enjardinar també l’interior de l’escola, reduir la contaminació acústica de tots els espais. També cada grup de l’escola apadrinarà un arbre per tal de veure la seva evolució durant l’any i les estacions de l’any. Ahh, i hem presentat el logo amb els superherois i superheroïnes de les escoles que participem en el projecte Erasmus+ sobre el Medi Ambient.