SORTIDA AL NOSTRE ENTORN A LA TARDOR

Els alumnes de C.I. vàrem sortir a fer la descoberta de l‘entorn, per tal d’iniciar-se en l’anàlisi dels paisatges que ens són propers i poder descobrir  al llarg del curs com el clima i les estacions els fan canviar.

L’ objectiu era que a través d’un joc de pista anessin descobrint i reconeixent alguns arbres pel seu   aspecte físic, els seus fruits  i altres elements.

La sortida s’emmarca dins de la competència de l’ àmbit del coneixement del medi, es fa més incidència en la dimensió de món actual i ciutadania (coneixements socials de respecte al nostre món natural i social).

A  l’aula es va continuar amb el treball de saber expressar a través del llenguatge artístic el que van aprendre. Van  compartir les seves creacions mitjançant una exposició amb la resta de companys de l’escola.

Clica a la fotografia per veure més fotos!