Radio Vinyes!!!

Welcome to Pla de les Vinyes Radio!

Aquest curs hem tornat a emprendre el projecte de la Radio del Pla de les Vinyes, que des de l’1 d’octubre sona a la nostra escola al voltant de les 9:05 hores, informant-nos del temps, les novetats del dia, el menú del menjador i els aniversaris del dia. I tot això en ANGLÈS!!! Els locutors són els i les alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.

Aquest curs, però, hem introduit novetats respecte el curs anterior. El principal canvi ha estat la creació d’una comissió de Radio que s’encarrega de dinamitzar els guions, ajudar als locutors i preparar l’equip de radio cada dia. Us volem presentar al Pau, l’Ivana, l’Elia, el Xavi i la Carla, els membres de la comissió i als que volem agrair i valorar el seu esforç.

Altra novetat és que els divendres a l’hora del pati es reuneixen tots els locutors de la següent setmana juntament amb els membres de la comissió per a preparar els seus respectius programes de radio.

El principal objectiu del projecte és la millora de la competència comunicativa en llengua anglesa a nivell oral en un entorn col·laboratiu i gaudint de l’activitat.

Bye bye butterflies!