Projecte Auto regat

A continuació podeu trobar les opinions i/o comentaris sobre les diferents experiències del primer projecte que vam iniciar, l’auto reg.

Som el grup 1 format per l’Alba, el Sergi, la Blanca, la Marta i el Marc G. La nostra experiència de l’auto reg ens ha agradat, tot i que hem tingut conflictes, hem après a resoldre’ls nosaltres mateixos. Ha sigut un treball molt gratificant i ens hem posat molt contents quan una alumna portaveu de la classe de 5èA ha vingut a informar-nos que el nostre sistema d’auto reg ha sigut un èxit, ja que a través del fil traspassava la humitat de l’aigua automàticament, sense la necessitat d’anar ha regar la planta.

Som el grup 2 format per la Maria, l’Ariadna L., el Pau, el Dani i el Marc D. Ha sigut un èxit treballat tots en grup, hem tingut alguns conflictes, entre nosaltres, ja que sovint ens costava posar-nos d’acord. Tot i això, quan uníem les nostres idees aconseguíem un resultat brillant! Vam extreure idees d’internet, tot i que el resultat ha sigut creat per nosaltres mateixos i les plantes de 6è han sobreviscut tots els dies que no hem estat a l’escola amb el sistema salva plantes automàtic.

Som el grup 3 format per l’ Andrea, la Jana, el Victor, el Juanma i l’ Angy .Ha sigut una experiència  nova i molt divertida  perquè hem aprés dels errors, hem sigut creatius treballant en equip. Però també vam tenir moltes dificultats. Al principi no sabíem fer un auto-reg i al final ens va sortir molt bé. Vam intentar-ho moltes vegades fins que ens va sortir. ENS HA AGRADAT MOLT!!!

Som el grup 4 format per: el Xavi, la Gala, la Queralt, la Judith i l’Adrià. La nostra experiència ha sigut divertida, ja que hem après ha treballar en grup, per tal d’organitzar les diferents tasques i el rol que feia cadascú (portaveu, escriptor, coordinador, secretari i ajudant). La primera vegada que vam fer l’auto reg, va sortir malament però, hem après dels errors, ja que vam aconseguir solucionar-ho i finalment la nostra planta ha sobreviscut amb el sistema automàtic de reg.

Som el grup 5 format per: la Noa, l’ Hugo, la Paula, el Taison, l’ Ainhoa i l’ Ariadna T. Ens ha costat una mica però tots junts i en equip ho hem aconseguit. Primer de tot, vam buscar informació a diferents pàgines webs i llibres i després vam decidir crear el nostre propi sistema d’auto reg. El resultat ha sigut fruit del nostre esforç i de la nostra imaginació. La nostra experiència ha sigut agradable, divertida i molt gratificant!