L’hort mentre estem “confinats”

Com han crescut les plantes de l’hort de l’escola!

Durant aquest confinament, tant llarg, no podem anar a cuidar l’hort. Per sort, ha plogut algun dia, i amb l’arribada de la primavera han esclatat totes les plantes.

Gràcies per aquestes imatges que ens envia la mare de l’Elena veïna de l’escola, són d’aquest últim cap de setmana d’abril. Mirant-les podem comprovar com de bonic llueix l’hort del Pla de les Vinyes. Molt verd, una mica de vermell de les roselles…i potser, de cireres.

També us mostrem un vídeo que ens ha fet arribar el pare de la Naia. Mireu quin goig fa el nostre hort: