L’HORT: FAVES I PÈSOLS 4t

A partir de les llavors de pèsols i faves, primer en el nostre racó de laboratori de la classe i després transplantant el planter cap a l’hort de l’escola, nosaltres els de quart hem anat tenint cura de vigilar que cap animal és menges les fulles tendres, hem col·locat garrafes perquè  el fred i les vacances de Nadal no ens fessin malbé les pesoleres i les faveres. Elles han anat creixent gràcies a tota la dedicació que li hem anat donant: regar, posar garrafes per fer efecte hivernacle, treure males herbes…. l’últim dia ja vam veure com florien i ara…. com deuen estar? S’accepten hipòtesis!

Animeu-vos a escriure!

1. Neus

Jo penso que a l’hort hi deuen estar creixent un munt de faves. M’imagino que hi haurà algun pèsol. També, m’imagino que hi estaran creixent herbes i entremig alguna rosella. M’imagino les llavors de raves, de pastanagues i d’alfàbrega que vam plantar, hauran nascut i estaran creixent. M’imagino que algún animaló hi haurà anat a fer algun tastet, que tendres i bones deuen trobar les fulles de les bledes i enciamets, ara que, m’imagino que deuen ser espigats. També m’imagino que els cirerers tenen cireretes, les carxoferes un munt de carxofes. Les patates que van sembrar els grups de tercer, m’imagino que hauran nascut. Tot, tot, tot fa el seu cicle de vida. Com m’agradaria veure l’hort de l’escola. Espero que arribi el moment de tornar-hi en companyia de tots vosaltres.