Gaudim de les activitats al voltant de Sant Jordi

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 han gaudit molt de les activitats que hem dut al voltant de la festa de Sant Jordi.

A part dels Joc Florals (dels que teniu fotos a la web de l’escola) hem visitat la paradeta de Sant Jordi de l’escola, la biblioteca del poble ens ha muntat una petita biblioteca de l’escola que hem pogut disfrutar, han vingut famílies a explicar contes, hem fet un escut que ens protegeix de les emocions negatives i hem decorat el passadís de l’escola amb un jardí de primavera ben bonic.

Voleu veure fotos de com ho hem passat? Cliqueu el curs que us interessa i les podreu veure!

P3

P4A

P4B

P5

1. Cristina

Blanca disfrutó muchísimo… y como siempre quiso, fue la princesa 😂😂😂. Felicidades a los ganadores!!
    Pasasteis un gran día 😊