El nostre mural

Aquest curs el projecte de l’escola ha anat destinat a la millora dels espais exteriors. Per aquesta raó, vam decidir de repintar el mural de l’entrada principal de l’escola. I com no, vam posar-nos en contacte amb el nostre il·lustrador de referència, en Valentí Gubianas.

Els nens i nenes de sisè van fer propostes d’idees que van fer arribar al Valentí, i ell, amb la seva creativitat i el seu art va dissenyar el nou mural. A més a més, ha comptat amb la col·laboració dels infants de l’escola. Cada grup va escollir 4 alumnes interessats en el dibuix i la il·lustració que van baixar a participar en la creació del nostre mural.

Aquest mural reflecteix el que l’escola representa, mestres que van al costat dels alumnes amb el lema “ensenya’ls a volar”. Vol transmetre la il·lusió per descobrir amb ment oberta el món que els espera.

L'adreça electrònica no es publicarà.