Descobrim el cos humà

Aquest tercer trimestre hem començat el que serà l’últim projecte del curs: el cos humà. En aquesta nova aventura volem afavorir el treball autònom dels infants i la comunicació oral. Fem un canvi de rol per donar als nens i nenes el paper d’experts.

Durant aquestes setmanes hem treballat de valent i volem compartir amb vosaltres tot el que hem fet fins ara:

• Cada equip ha escollit un tema relacionat amb el cos humà. Tots els membres es van posar d’acord per fer l’elecció. Els temes escollits van ser els següents:
    L’equip 1 (Leny, Emma, Maria i Cataleia) van escollir el cervell.
    L’equip 2 (Zoe, Bernat, Martina, Nil i Pol) van escollir l’aparell digestiu.
    L’equip 3 (Judit, Elena, David i Cesc) van escollir els òrgans, però veient que no trobaven molta informació, van decidir canviar i fer un cos saludable.
    L’equip 4 (Ernest, Arlet, Sergio i Chloe) van escollir el cor.
    L’equip 5 (Alba, Eva, Lia i Bruno) van escollir l’aparell respiratori.
    L’equip 6 (Biel, Nico, Lola i Naia) van escollir l’esquelet.
  • Amb el tema escollit, ens plantegem d’on podem extreure la informació que necessitem. Arribem a la conclusió de què la biblioteca, l’aula de ciències i internet ens poden ajudar en la nostra recerca d’informació.

• Comença la recerca amb els llibres agafats de la biblioteca. No ha sigut fàcil seleccionar la informació rellevant d’allò que anàvem descobrint, però ho hem aconseguit!
  • A partir d’aquí, cada equip, ha començat a crear el material que utilitzarà de suport per a la seva exposició oral.
  • Amb el material creat, passem a preparar la presentació oral que farem als nostres companys i companyes.

Ah sí, fins i tot, hem pensat activitats relacionades amb el tema que portaran a terme el dia de l’exposició oral.

Cliqueu AQUÍ per veure totes les fotos del procés.