DENIP

El dia 31 de gener amb motiu de la celebració del DENIP (dia escolar de la no violència i la pau), tota l’escola va participar en un treball sobre el conte: “El fil invisible” de Miriam Tirado. Per començar, cada classe va fer una lectura conjunta del conte tot comentant aspectes que van interessar als infants. Cadascú va pensar en els seus fils invisibles(persones estimades amb les quals tenen un lligam) i van realitzar els seus dibuixos. A l’entrada de l’escola es van penjar alguns dels dibuixos  que els nens i nenes tan d’infantil com de primària van fer. A més a més, es van posar per les finestres de totes les classes els fils invisibles de color vermell simbolitzant la unió i el lligam de tots els infants des d’infantil fins a tota la primària.