Comitè Ambiental 18-19

• Cicle Inicial: Belén
    • Cicle Mitjà: Elisabet
    • Cicle Superior: Anna
    • ALUMNAT: Un ecodelegat/da de cada classe des de P-5, també es demana el nom d’un sots-ecodelegat/da per grup.
    • P5: Abel, Noa, Pau
    • 1r: Hugo i Alex; Emma i Daniel
    • 2n: María R i Nora; Lucía i Maria P
    • 3r: Nora i Jan; Gala
    • 4t: Carla; Mar i Germán
    • 5è: Eric F i Joan; Clara i Ingrid R; Alex i Adrián
    • 6è: Laia i Lina; Ariadna i Noa
    • FAMÍLIES:
    • Yolanda (mare de la Paula i l’Aina)
    • AJUNTAMENT:

Representant de Medi Ambient, Ciara

• PAS:

Conserge, Montse

• Coordinadora de menjador, Vanesa

Les funcions dels alumnes ecodelegats seran: Fer campanya per a millorar les bones pràctiques del nostre decàleg. Per a fer un bon ús de les papereres i contenidors del pati, pels esmorzars saludables i el no malbaratament del menjar, per eradicar el paper d’alumini i donar solucions alternatives, per a mantenir l’escola neta i endreçada, per a estalviar energia (llum i aigua), fer un recorregut per l’escola per a veure què cal millorar a nivell de medi ambient.El conjunt de tots els Ecodelegats formarà la “Patrulla Verda”. Tenen un distintiu que els identifica: una gorra verda i una llibreta.

• Accions de millora pel curs 2018-2019:
  • -“La Patrulla groga” (cicle superior) s’encarrega de vetllar perquè la zona d’esbarjo de Primària estigui neta i conscienciar a la resta de companys/es la necessitat de fer-ho. També de buidar els contenidors d’orgànica i de plàstic del pati. Activitat: “Pati-net”. Propostes de l’hort: 5è Hotel d’insectes, 6è fer funcionar el compostador. Mantenir i fomentar les tasques de l’encarregat energètic: tancar els llums, les portes, aparells elèctrics, etc. Realitzar la 4a trobada de millores amb famílies: Valorar de construir una petita grada davant l’escenari del pati de primària amb ombra (lones). Proposar d’inventariar tots els arbres de l’escola. Repartir, sobre el planell de l’escola, per zones l’espai exterior de Primària,l’hort i d’Infantil. Cada grup en pot apadrinar algun i cuidar-lo. – Posar el focus en: Reduir residus i Reduir la contaminació acústica de tota l’escola. Ampliar l’enjardinament per passadissos i aules comuns (biblioteca, laboratori)