Castanyada 2020

La tardor que coneixem té olor a raïm i ceps, d’olivera i pluja fina…🎶🎶

La tardor va arribar i a l’escola no ens hem estat de treballar aquesta època de l’any on els colors dels arbres es tornen groguencs i vermellosos, on els carrers s’omplen de fulles i on el fred comença a fer la seva aparició. Durant les darreres setmanes, tots els infants de l’escola han estat treballant aquesta estació, ja sigui amb manualitats, amb lectures, amb danses, amb observacions del paisatge, etc.

I avui, 29 d’octubre s’ha celebrat la festa de la Castanyada. Una festa una mica diferent i amb restriccions però intentant mantenir aquesta tradició.

Els nens i nenes d’Infantil han vingut vestits de castanyers i castanyeres.

Els infants de Cicle Inicial han sortit aquest matí a observar les característiques de la tardor en el nostre entorn més proper.

Els alumnes de Cicle Mitjà s’han convertit en grans artistes i han estat realitzant grans obres d’arts a partir de materials naturals o fent servir els colors propis d’aquesta època de l’any.

Pel que fa als més grans, lectura de relats misteriosos han realitzat.

I a la tarda….la gran festa. En dos torns per poder mantenir la distància de seguretat, tots els infants de l’escola han compartit una estona al pati fent un tastet dels fruits i dolços de la tardor que cadascú ha portat de casa, i posteriorment han gaudit d’unes danses.

Fins aquí la nostra celebració. Voleu veure algunes fotos? Cliqueu AQUÍ.