Cantània 2020 suspesa

Nens i nenes i famílies:

Us informem que vam rebre un comunicat de l’organització de la Cantània que diu que totes les actuacions queden suspeses pel que fa al que queda de curs. De manera que enguany no hi ha Cantània.

També asseguren que al curs vinent es farà la mateixa obra que estàvem treballant, Virtu@l, i animen a tots els participants a tornar a inscriure’s. Així que la nostra intenció, a l’escola Pla de les Vinyes, és que els mateixos grups dels actuals 5ès la facin a l’any vinent.

Dit això, la proposta de feina pel que queda de curs seria aprendre les dues cançons noves que ja s’havien demanat en l’anterior publicació. D’aquesta manera haurem fet cinc cançons i al curs vinent ens quedarà més o menys l’altra meitat de la feina per fer. Si podem tornar a l’escola, miraríem de fer una petita avaluació per veure si tothom s’ho ha après. Si algú té algun inconvenient per treballar les cançons, ho pot comentar per mail o bé esperar-se a quan ens tornem a veure.

1. Arnau Moreno Gonzalez

Pero seguimos estudiando o no. Yo quería hacerla, porque mencata la música.

Adiós Abel.

No te aburas y quédate en casa.