Treballem les tipolgies textuals

L’alumnat de 2n de primària ha estat treballant com fer un anunci. Per aquest motiu primer han estat observant diferents tipus d’anuncis, en format paper, en imatges a cartells publicitaris, anuncis de la televisió, de la ràdio i fins i tot els anuncis que els apareixen diàriament a internet. Gràcies a això han pogut descobrir que vivim envoltats de publicitat!

Quan ja tenien clar el que era un anunci, entre tots han fet una pluja d’idees per decidir quin producte seria el que anunciarien. També han hagut de decidir en quin format el volien fer. Finalment la decisió més votada ha estat un anunci d’un llapis màgic i el format, tots estaven d’acord a dir que volien fer un vídeo. Un cop decidit el producte venia la part més complicada… Calia pensar un bon eslògan. Una frase que descrivís molt bé allò que volien vendre. Han estat moltes les idees que han aportat i un cop escrites en un full per no oblidar-les, han pogut passar al punt més divertit de tot el procés..  gravar l’anunci. S’ho han passat molt bé i han après moltes coses.