21 de maig 2020

BON DIJOUS!

Avui us proposo participar en l’activitat “Fem un llibre – El llibre gegant”

És una activitat molt bonica, que organitza des de fa quaranta anys el Casal del Mestre, i consisteix a pensar, escriure i il·lustrar un conte. Recordeu que l’any passat la nostra escola va participar i molts de vosaltres vau venir a escriure el vostre conte a La Porxada?

Aquest any, a causa de la pandèmia COVID-19, l’activitat de FEM UN LLIBRE no es podrà fer de la mateixa manera, però serà una edició especial i única que recollirà la situació històrica i inèdita que estem vivint.

Què cal fer?

• Penseu una petita història on expliqueu vivències, pensaments o idees que hàgiu tingut aquests dies de confinament a casa i, sobretot, què voleu fer a partir de la tornada a la normalitat, il·lusions, desitjos a realitzar a partir de la tornada a l’escola, etc. Penseu que després aquestes petites històries s’enviaran a uns professionals que en faran els dibuixos. Si voleu, a més a més, podeu afegir algun dibuix fet per vosaltres.
  • Poseu el vostre nom i cognoms, i la vostra edat. Recordeu que la història ha de ser curta (com a molt llarga entre ½ i 1 full).
  • Un cop estigui escrit el vostre conte, l’envieu al meu correu (miriamandres@pereanton.cat)  i faré les gestions perquè els il·lustradors puguin fer les il·lustracions.

I RECORDEU QUE DEMÀ ÉS FESTA!    A GRANOLLERS CELEBREM L’ASCENSIÓ!!!!