Preinscripció curs 2020-2021

El període de preinscripció és del 13 al 22 de maig.
  • El procés de preinscripció es farà, preferentment, de forma telemàtica (no presencial).
  • El codi de centre és 08017694
Preinscripció telemàtica
La preinscripció telemàtica es pot realitzar del 13 al 22 de maig.
Es realitza en dos passos:
  1. SOL·LICITUD: Omplir i enviar la sol·licitud a través del web del Departament d’Educació.
  2. Enviar-nos el resguard obtingut i la documentació acreditativa escanejada o fotografiada per correu electrònic, a8017694@xtec.cat.
Preinscripció presencial
  • El tràmit presencial s’ofereix per aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic.
  • El nostre horari d’atenció serà: Dimarts 19 i dijous 21 de maig, de 9 h a 13 h i el dimecres 20 de maig de 15 h a 18 h. (El divendres 22 és festa local a Granollers)
  • Cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 938794644 (Directora) o en aquest enllaç: CITA PRÈVIA
Informació important per a la seguretat de tots
– Al centre ha de venir preferiblement una sola persona.
– Recomanem portar la documentació fotocopiada i la sol·licitud emplenada des de casa i dins una funda de plàstic o portafolis
– Porteu el vostre propi bolígraf per si heu d’emplenar alguna dada més.
– Recordeu que es recomana portar mascareta i guants.
– No han de venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de quarantena, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
Documentació necessària
Oferta de places
Activitats complementàries. Activitats extraescolars i de serveis escolars
Si voleu conèixer una mica la nostra escola, us deixem un vídeo de com és “Un dia a l’Escola Pereanton” i el nostre projecte educatiu.