Participació al Projecte Etwinning

Els nens i nenes de 4t han participat en la Plataforma Europea E-Twinning amb l’escola alemanya Gebrüder-Grimm-Grundschule de Ludwigfelde (www.gs1lu.de). El projecte ha tingut com a principal objectiu intercanviar informació intercultural i personal per conèixer persones d’un altre país tot fent ús de l’anglès. Els alumnes han escrit petits textos sobre ells mateixos i han preguntat aspectes de la vida del seu amic, amiga alemany. L’intercanvi ha estat telemàtic mitjançant el twinspace que ofereix E-twinning i així han practicat les seves habilitats amb les TAC.