CORAL DE FAMÍLIES DEL PEREANTON. VINE I PARTICIPA

La Coral de famílies del Pereanton va néixer el gener del 2012 amb la voluntat de sumar-se al projecte musical de l’escola. La coral està oberta a totes les famílies de l’escola que vulguin iniciar-se en el món del cant coral. L’objectiu de la coral és que les famílies es coneguin i passin una bona estona cantant i fent música. Col·abora amb l’activitat de l’escola amb petites actuacions a les festes de l’AMPA i també promou la relació musical entre els nens i nenes de l’escola i les famílies.

Des de fa dos cursos dirigeix la coral l’Anna Torrents. Els assajos són els dimecres de 21:30 a les 23:00. Per participar-hi només cal contactar amb l’AMPA per correu electrònic.

ANIMEU-VOS! ENS HO PASSEM MOLT BE!
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=6Nd6sYXv-C4]