NEVA A GRANOLLERS!!!

Avui ha nevat a Granollers. Els nens i les nenes de la classe de l'acordió, hem estat tot el matí observant els flocs de neu com queien lentament.

A mig matí hem sortit al pati a gaudir de la neu. L'hem tocat, l'hem provat, l'hem amuntegat per a fer una bola...

En resum, ens ho hem passat molt bé!!!

1. Lídia

Que nevi a Granollers no és una cosa freqüent, quan els vaig dir de sortir fora cap nen o nena va dubtar d’abrigar-se bé per a no passar fred. Vaig pensar que als pares, mares i familiars d’alumnes de la classe segur que us agradaria veure als vostres fills i filles jugant amb la neu.

1. Dani Boil

La Carla ens ha explicat veient el video que us ho veu passar “pipa” amb la neu, no m’extranya…. Molt maco ens ha agradat molt Lidia!!!

1. Lídia

Moltes gràcies pel reconeixement del vídeo!!! Sempre agrada veure les activitats que fan els fills i filles a l’escola. Ens ho vam passar molt bé jugant amb la neu, tant els nens/es com les mestres.