La capsa de música per a créixer

Aquest any hem començat a fer  una nova activitat a educació  infantil: LA CAPSA DE MÚSICA PER A CRÉIXER. Hi ha diferents activitats a dins de la capsa: cançons, audicions, jocs, instruments de  música, i.. una  llibreta on  han  d´anotar una cançó que els  agradi, dir el  perquè i gravar-la en un CD. Els nens i nenes se l'emporten  durant una  setmana  a casa  seva, per a poder-la experimentar. Quan tornen  la  capsa,  tot  el  grup-classe  escolta la  cançó  i  el nen o nena ha d'explicar perquè la ha portat.

Aquí us adjuntem un vídeo  per a  què  podeu  comprovar com ens ho passem  de bé escoltant i  ballant   les  músiques  que  han  escollit  els  nostres  companys i companyes.