Festa de la Pau

La Festa de la Pau a l’escola.
Com cada any l’escola ha participat en els diferents actes que s’han organitzat a nivell de ciutat, penjant unes banderoles a la carretera.

També al pati de l’escola La Roser ens ha llegit un petit manifest i cada classe ha pensat un petit escrit, explicant com ens sentim quan hi ha pau i felicitat.
Aquí ho teniu.

Els alumnes de 3r i 4rt ens han cantat una cançó amb diferents llengües: català, castellà, xinès, anglès i ful.
Escolteu!

També hem aprofitat per cantar tots junts la cançó del mòn seria molt millor, una cançó que s’ha convertit amb l’himne de la pau de l’escola.