5a Jornada de Superheroïnes i Superherois

El passat dilluns 17 de novembre vam celebrar la 5a Jornada de Superheroïnes i Superherois, amb l’objectiu de treballar el respecte a la diversitat, la tolerància i la inclusió: el fet que siguem diferents ens enriqueix a tots.

Durant les darreres setmanes hem dut a terme activitats tant per descobrir els “superpoders” que portem dins nostre i que ens fan únics i diferents, com per entendre millor la diversitat i la inclusió. Això ens permet aprendre a ser més respectuosos, tolerants i ens ajuden a crear una societat diversa, plural i més rica.

A més, tornem a contribuir amb la Fundació “La Nineta dels Ulls”, que té per objectiu col·laborar en l’estudi de la cura del retinoblastoma, el càncer ocular infantil més freqüent en infants menors de 3 anys. Les famílies que ho han desitjat han fet donacions per tirar endavant la seva investigació.

Aquest any cada classe ha treballat un conte, un llibre o un curt sobre la diversitat i la inclusió. Després han creat una peça de puzle on han dibuixat i escrit paraules sobre el conte o el curt que han vist. El dia 17 de novembre vam celebrar un acte en què cada classe va explicar el seu conte o curt i el seu significat. A més a més, vam enganxar totes les peces del puzle per crear un gran superheroi!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut