Visita al Museu de la Tècnica

L’alumnat de cicle inicial hem visitat el Museu de la Tècnica de Manresa el dimarts 25 d’octubre (2n) i el dimecres 26 (1r) per realitzar un taller anomenat “Els Guardians de l’Aigua”.

Amb el treball fet a l’aula sobre l’aigua que arriba a Manresa, hem après que l’aigua que bevem ve del riu Llobregat, arriba al Parc de l’Agulla per una Sèquia construïda pels humans fa molts anys i allà s’emmagatzema i es potabilitza fins que arriba a les nostres llars i a l’escola.

Ja al museu, ens vam poder convertir en químics i químiques. Vam poder comprovar a través dels sentits de la vista, l’olfacte i el gust si unes mostres d’aigua eren bones per beure o no. A part d’aquesta activitat vam fer una breu visita a l’exposició de la Sèquia per a conèixer la feina dels sequiaires i fer el muntatge d’una senzilla maqueta de la Sèquia amb un petit desnivell amb peces de fusta i fent-hi passar bales.

La visita i les activitats ens van agradar molt i ara ja sabem més de com arriba l’aigua a casa nostra.

Podeu veure les fotografies aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *