Sortida amb bicicleta amb l’alumnat de 4t de primària

Avui dimecres dia 20 de març hem anat amb bicicleta fins al Congost amb els nens i les nenes de 4t. El camí fins allà ja ha sigut una aventura, després, una cop allà, hem posat a prova les nostres habilitats per les pujades i baixades de la zona.

Ha sigut una experiència molt emocionant!

Aquí teniu les fotos de la sortida:

5è i 6è practiquem gimnàstica artística i atletisme al Congost

Ahir al matí, les classes de 5è i 6è vam participar al programa Esports a la Carta que organitza l’Ajuntament de Manresa al Congost. Una vegada allà, vam poder practicar l’atletisme i la gimnàstica artística.

A l’estadi d’atletisme vam fer curses de resistència i velocitat i salt de llargada i a l’Egiba vam fer una estona de gimnàstica artística.

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotografies d’aquest matí tan entretingut.

Cursa d’orientació al Parc de l’Agulla amb l’alumnat de Cicle Superior

El divendres pasat els nens i les nenes de 5è i 6è hem participat a una prova d’orientació al Parc de l’Agulla. Ens hem organitzat en grups de tres o quatre i, amb l’ajuda d’un mapa, hem buscat una sèrie de valises que estaven amagades per la zona del Parc

Ha estat una activitat molt divertida on, a part del repte físic, també hi havia el repte cognitiu i el cooperatiu!

Us deixem l’enllaç amb totes les imatges: https://drive.google.com/drive/folders/1LDOc0m5LnCToppBqjcfa2MSd5NWqZIgS?usp=drive_link

Taller de Robòtica a l’Abacus 5è i 6è

Aquest matí, les classes de 5è i 6è, hem anat fins a la botiga d’Abacus de Manresa per realitzar un taller gratuït de Robòtica anomenat “Fem un vehicle equipat amb Intel·ligència Artificial”.

Hem pogut realitzar tot el procés de creació del nostre vehicle, des del muntatge fins a la programació i, al final, hem pogut comprovar que tant el muntatge com les consignes havien estat ben fetes perquè el vehicle actuava com l’havíem programat.

Si cliqueu a la foto següent podreu veure alguns moments de l’activitat:

Com es prepara el te?

Bon dia a tothom!

Avui la mare i la tieta de l’Anouar de la classe de sisè de l’escola, han vingut per explicar-nos com es prepara el te, quan el prenen i quins beneficis té per al nostre cos. Ha estat molt interessant la informació que ens han donat i ens han resolt els dubtes que teníem. Animem a més famílies de la classe a venir a explicar-nos aspectes del seu dia a dia que creguin que són interessants per compartir, com receptes, jocs tradicionals, oficis…, els rebrem amb els braços ben oberts!

Aquí podeu veure algunes imatges del taller sobre el te:

Tallers famílies

Carnestoltes 2024

El passat divendres, vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. Cada classe es va transformar en un personatge fantàstic i vam desfilar pels carrers en una alegre rua en la qual vam poder gaudir de l’acompanyament de les famílies. Posteriorment, vam retornar al pati de l’escola, on cada classe va presentar les seves disfresses al ritme de la música. A més, al llarg de la setmana de Carnestoltes, vam venir a l’escola seguint les consignes i vam celebrar el dijous llarder fent una sortida a diferents parcs de la ciutat per gaudir d’un esmorzar amb els nostres companys i companyes. Feu clic a la imatge per veure les fotografies i vídeos d’aquests dies tan divertits i esbojarrats.

Mobilitat Segura 5è

Ahir al matí, a la classe de cinquè vam rebre la visita d’un policia local de Manresa per fer-nos una xerrada sobre Mobilitat Segura.

Va ser una xerrada molt interessant que ens va permetre recordar aspectes a tenir en compte a l’hora de moure’ns per la ciutat, com el fet de que és necessari mirar a les dues bandes, abans de travessar un pas de vianants, per assegurar-nos de que no ve cap cotxe.

Sortida al Centre de l’Aigua de Can Font 5è

Aquest matí els alumnes de cinquè hem fet una sortida fins al Centre de l’aigua de Can Font.

Una vegada allà, hem pogut investigar quins clorurs i duresa té l’aigua de fins a quatre procedències diferents, incloent la de Manresa i la de la nostra escola. Ha estat una activitat molt interessant amb la que hem après moltes coses!

Si cliqueu a la foto següent podreu veure alguns moments de l’activitat: