CELEBRACIÓ DEL CARNESTOLTES 2020

El dilluns 17 de febrer a la tarda vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. A les 9h ja estàvem disfressats i preparant-nos per fer la gran FESTA!

A les 15h vam acabar de preparar-nos per començar la gran festa a les 15,30h. Vam sortir tots els nens i les nenes de l’escola al pati. Poc després va venir el Rei Carnestoltes a observar les nostres disfresses, no es volia perdre la festa!

Vam fer una gran desfilada tots els cursos per ensenyar les disfresses a la resta de companys i companyes de l’escola i després va venir la ballaruca!

Va ser un gran dia on vam riure molt i ens ho vam passar molt bé!

Si cliqueu a la imatge, en podeu veure les fotografies de tots els cursos: