TALLERS D’EDUCACIÓ INFANTIL

Durant la segona setmana de juny, al llarg de tres sessions, els alumnes de P3, P4 i P5, vàrem fer tres tallers molt interessants: cuina, danses i jocs de calma. Com sabeu, els tallers són activitats monogràfiques, i que permeten barrejar els alumnes de les tres classes d’infantil; la qual cosa afavoreix, no només a l’aprofundiment del tema com implica la pròpia monografia, sinó també submergir-nos en la diversitat i riquesa de tenir barrejats alumnes de tres edats diferents.

Hem gaudit, hem après, i ja esperem el proper curs per tornar-ne a organitzar més!

Aquí us deixem algunes fotografies d’aquests fantàstics tallers però properament us en publicarem més!

Visca els tallers!