JA HEM COMENÇAT SISÈ
12/09/19ELS NENS I LES NENES DE QUART US DIEM HOLA!
12/09/19En ser avui el primer dia ens hem volgut fer una fotografia donant la benvinguda al nou curs: QUART! Ja som molt grans i aquest curs ens ho passarem molt bé, aprendrem moltes coses i serem grans companys i companyes!
Ens podeu veure el primer dia de classe clicant al següent enllaç:
COMENÇA UN NOU CURS!
12/09/19Avui 12 de setembre hem començat un altre curs escolar. Ens hem fet grans i els nens i les nenes de la Promoció del 2010 ja fem QUART!
Ha sigut un dia de retrobaments i de veure als nostres companys i companyes que feia dies que no veiem. També hem trobat a faltar algun company i companya que aquest curs ha marxat a una altra escola però estem convençuts que s’ho passaran molt bé allà on han anat.
Endavant amb el curs!

BON INICI DE CURS
11/09/19Us recordem que dijous 12 de setembre s’inicia el curs escolar 2019-2020.

RECORDATORI: REUNIONS D’INICI DE CURS
03/09/19
RECORDATORI
El proper dijous 5 de setembre es faran les reunions d’inici de curs d’Educació Infantil i Cicle Inicial.
Educació Infantil: a les 18h
Cicle Inicial: a les 19h
El proper dilluns 9 de setembre es faran les reunions d’inici de curs de Cicle Mitjà i Cicle Superior:
Cicle Mitjà: a les 18h
Cicle Superior: a les 19h
BON ESTIU
01/07/19Espectacle de CIRC realitzat per l’alumnat de Cicle Superior
27/06/19Us presentem l’espectacle de circ que van realitzar els alumnes de Cicle Superior de l’escola com a resultat final del projecte realitzat aquest curs a l’escola: El CIRC.
Espectacle de CIRC realitzat per l’alumnat de Cicle Mitjà
27/06/19Us presentem l’espectacle de circ que van realitzar els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola com a resultat final del projecte realitzat aquest curs a l’escola: El CIRC.
Espectacle de CIRC realitzat per l’alumnat de Cicle Inicial
27/06/19Us presentem l’espectacle de circ que van realitzar els alumnes de Cicle Inicial de l’escola com a resultat final del projecte realitzat aquest curs a l’escola: El CIRC.
Espectacle de CIRC realitzat per l’alumnat d’Educació Infantil
27/06/19Us presentem l’espectacle de circ que van realitzar els alumnes d’Educació Infantil de l’escola com a resultat final del projecte realitzat aquest curs a l’escola: El CIRC.
COMIAT DE 6è
20/06/19Avui, 20 de juny de 2019 hem acomiadat els nens i les nenes de sisè ja que finalitzen una etapa a la nostra escola. Ha sigut un comiat molt emotiu, ple de sorpreses per ells i amb ells.
Els desitgem que els vagi tot molt bé en la nova etapa que començarà el setembre. MOLTA SORT!
Podeu veure el comiat a continuació:
https://youtu.be/sXa_wN4bnZo
TALLER D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE A P4
19/06/19DARRER ANIVERSARI DE P5
14/06/19TALLERS D’EDUCACIÓ INFANTIL
14/06/19Durant la segona setmana de juny, al llarg de tres sessions, els alumnes de P3, P4 i P5, vàrem fer tres tallers molt interessants: cuina, danses i jocs de calma. Com sabeu, els tallers són activitats monogràfiques, i que permeten barrejar els alumnes de les tres classes d’infantil; la qual cosa afavoreix, no només a l’aprofundiment del tema com implica la pròpia monografia, sinó també submergir-nos en la diversitat i riquesa de tenir barrejats alumnes de tres edats diferents.
Hem gaudit, hem après, i ja esperem el proper curs per tornar-ne a organitzar més!
Aquí us deixem algunes fotografies d’aquests fantàstics tallers però properament us en publicarem més!
Visca els tallers!
L’ESTEL FUGAÇ
14/06/19SETMANA CULTURAL DE LA SALUT
14/06/19Hola a tots i a totes!
La setmana passada vam celebrar la setmana cultural de la salut. Us adjuntem les fotografies de la Gimcana Saludable!
https://drive.google.com/open?id=1eJ-SiQWaaQmoglXc2q6mK550uB4tx2s1
ALUMNES DE L’INSTITUT GUILLEM CATÀ ENS VENEN A EXPLICAR CONTES!
13/06/19Avui a Educació Infantil i a l’Aula d’Acollida, hem rebut la visita d’alguns alumnes de 3r ESO de l’IES Guillem Catà, que ens han vingut a explicar 3 contes que han creat, explicat i dramatitzat ells mateixos, sobre el medi ambient.
Ha estat una col·laboració molt positiva, que els nostres alumnes han gaudit; i també, molt emocionant perquè quatre ex-alumnes de l’escola han tornat a les aules que fa anys eren les seves: el Mohamed, la Fatoumata, la Zineb i el Reda. Aquesta vegada han tornat a fer de mestres i ho han fet molt i molt bé.
Ha estat una experiència que alumnes, ex-alumnes, professors d’institut i mestres d’infantil hem valorat molt enriquidora. Qui sap, potser en un futur la repetirem?
Estigueu atents a la web, on sempre hi ha notícies fresques!
Gràcies!
Us deixen unes quantes imatges, cliqueu a la imatge per veure-les.
INAUGURACIÓ DEL CRUYFF COURT
13/06/19Ahir, 12 de juny, els alumnes de sisè vam assistir a l’acte d’inauguració del Cruyff Court juntament amb els alumnes de l’escola Renaixença.
Vam tenir l’oportunitat de poder jugar un partit de futbol amb els companys de l’altre escola per tal de poder donar per inaugurat aquest espai. Ens ho vam passar molt bé i va ser una gran experiència.
Podeu veure les fotografies d’aquest esdeveniment clicant a la següent imatge:









