ELS ALUMNES DE P2 DESCOBRIM EL MÓN DELS ANIMALS SALVATGES

Els infants de P2 hem treballat durant aquestes setmanes en un projecte molt especial: els animals salvatges. A través de la recerca, l’observació d’imatges, vídeos … hem après moltes curiositats sobre diferents animals d’arreu del món.

Cadascun vam va escollir un animal salvatge i vam investigar aspectes de la seva vida: L’habitat, reproducció, alimentació, localització, característiques físiques, curiositats, …

Durant el projecte hem après a compartir informació amb els companys, a buscar la informació de cada animal i ha parlar en públic ja que hem hagut d’explicar el nostre animal mitjançant un diorama.  També hem desenvolupat la curiositat i el respecte pels animals i la natura.

Ha estat una experiència molt enriquidora i divertida, on els infants han gaudit descobrint el fascinant món dels animals salvatges mentre aprenien moltes coses noves.

Felicitats als nostres petits investigadors i investigadores per la gran feina feta! Cliqueu sobre la foto i veureu els nostres treballs.

AMBIENT DE BIBLIOTECA: ELS DRACS DES D’UNA MIRADA STEAM


L’ambient de biblioteca és un espai viu on els infants poden descobrir, imaginar, crear i compartir aprenentatges de manera significativa. A través d’una mirada STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques), aquest ambient es converteix en una oportunitat per fomentar la curiositat, el pensament… Llegeix més»

I3, I4 I I5- AMBIENT DE ROBÒTICA

Hola famílies,
Avui us presentem una activitat de robòtica que es fa en l’ambient d’experimentació d’educació infantil. Els infants amb els robots TALE-BOT s’inicien en la robòtica i la programació sense pantalles.

Amb el Tale-Bot es treballen les següents àrees i habilitats clau:

    Llegeix més»

BICICLETADA P3


🚴‍♀️🚴‍♂️ Bicicletada de P3 al Congost! 🌳☀️
Els nens i nenes de P3 han gaudit d’una fantàstica bicicletada dins d’una de les seqüències didàctiques treballades a l’àrea d’Educació Física. Durant aquestes sessions, hem après i practicat diferents habilitats i tècniques relacionades amb l’ús de la… Llegeix més»

Sant Jordi 2026


Ahir vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola d’una manera ben especial 🌹📚.
Al matí, vam sortir a passejar pel passeig per visitar les paradetes de llibres i roses 🚶‍♂️📖🌷, gaudint de l’ambient festiu i descobrint històries noves. Va ser una oportunitat preciosa… Llegeix més»

“La Berta sense por”

📚✨ Avui hem viscut un moment molt especial a l’escola! ✨📚

Hem tingut la visita de la Sílvia, que ens ha fet gaudir d’un conte molt bonic de la Berta sense por 🦸‍♀️💫. Ha estat un pròleg perfecte per escalfar motors abans d’un gran esdeveniment…

🎉 La inauguració de la nostra nova biblioteca! 🎉

Un espai que estrenem amb molta il·lusió i que porta per nom Camalgué 📖💚, acompanyada de la seva simpàtica mascota, l’Algueret 🌊.

Us deixem un recull de fotografies 📸 perquè pugueu reviure aquesta estona tan màgica amb nosaltres. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

#Escola #Lectura #BibliotecaNova #MomentsEspecials 💛

MATES DIVERTIDES

Hola,

Qui diu que les matemàtiques són avorrides? Poden ser molt més divertides del que pensem, sobretot quan es treballen a través del joc. És important que els infants aprenguin jugant i compartint amb els companys i companyes.

Els infants de P2 han descobert un joc que els permet practicar, de manera lúdica, operacions com la suma i la resta amb diferents nivells de dificultat. El joc consisteix a fer avançar uns personatges que participen en diverses proves, com ara una cursa de sacs, estirar la corda o pujar un pal cada vegada que encerten el resultat d’una operació. Hi poden jugar individualment o en parelles.

Aquest tipus d’activitat no només ajuda a practicar les operacions matemàtiques, sinó que també fomenta el treball en equip, la comunicació i la confiança entre els infants.

En definitiva, activitats com aquesta demostren que les matemàtiques poden ser engrescadores i que, aprenent jugant, queda clar que les mates són divertides.

 

 

 

SEREM TASTAOLLETES I MONJOS: UN DIA A SANT BENET

Hola famílies:

Els nens i nenes de Cicle Inicial van fer una sortida a Sant Benet de Bages, on van gaudir d’una jornada molt enriquidora. En primer lloc, van participar en el taller “Tastaolletes”, on van experimentar amb la cuina tot elaborant gelatina, mantega i esferificacions. Va ser una activitat molt divertida i educativa, ja que van poder observar i manipular diferents processos culinaris. Tot seguit, van fer la visita al monestir. on van conèixer les dependències més importants.

Van passejar pels diferents espais i van descobrir com era la vida dels monjos antigament. La sortida va ser una experiència molt interessant que va combinar aprenentatge i diversió.

Per un monent es van sentir monjos i grans cuiners/eres.

Si cliqueu podreu veure com s’ho van passar els nens i nenes de P1 i P2