Carnestoltes 2024

El passat divendres, vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. Cada classe es va transformar en un personatge fantàstic i vam desfilar pels carrers en una alegre rua en la qual vam poder gaudir de l’acompanyament de les famílies. Posteriorment, vam retornar al pati de l’escola, on cada classe va presentar les seves disfresses al ritme de la música. A més, al llarg de la setmana de Carnestoltes, vam venir a l’escola seguint les consignes i vam celebrar el dijous llarder fent una sortida a diferents parcs de la ciutat per gaudir d’un esmorzar amb els nostres companys i companyes. Feu clic a la imatge per veure les fotografies i vídeos d’aquests dies tan divertits i esbojarrats.