Sant Jordi

Dies abans de la diada de Sant Jordi, els i les alumnes de l’escola Pare Algué vam estar immersos entre tallers, contes i dracs. Una dragona molt especial va decidir instal·lar-se al passadís de l’escola i, entre tots i totes, la vam decorar amb les nostres mans.

Ens vam capbussar en el món literari gràcies els contes explicats i teatralitzats per la companyia Teatrem.

També, vam elaborar uns detalls per regalar als nostres companys i companyes d’altres classes, tot mostrant-lo a les paradetes que vam muntar al pati de l’escola per celebrar la diada.

Per poder veure totes les activitats que hem realitzat, cliqueu aquí!