“PLUMITAS PAJAROTO”

El passat divendres 22 de gener, tres companys de la classe de 6èA van trobar un niu abandonat amb un ou.

L’ou trobat:

Tres companys de la classe de 6è A estaven tornant a casa quan pel camí van trobar un niu, amb un ou a punt de caure. Seguidament, un d’ells va pujar a l’arbre i va agafar l’ou, cuidadosament. Un d’ells va guardar l’ou a la jaqueta perquè estigues calent. Llavors, a casa, el va posar amb mantes al costat de l’estufa. L’endemà, va posar l’ou en una caixa amb roba per mantenir l’escalfor.

L’ou arriba a la classe:

Un dels companys que va cuidar l’ou, el va portar a la classe dins d’una caixa. Tots els i les alumnes estavem emocionats i contents. Vam decidir escollir un nom i el vam posar al costat del radiador, ben embolicat amb roba. El vam tenir tot el dia. Finalment, quan anavem a marxar cap a casa, ens vam adonar que l’ou estava trencat i feia molt mala olor. Ens vam entristir molt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *